عایق رطوبتی کاشی | کیفیت بالای آن به چه عواملی بستگی دارد؟

عایق رطوبتی همانگونه که از نامش پیداست، عایقی است که مانع نفوذ رطوبت می شود. عایق رطوبتی انواع مختلفی دارد که عایق رطوبتی کاشی یکی از مهم ترین عایق ها می باشد.

فهرست عناوین عایق رطوبتی کاشی | کیفیت بالای آن به چه عواملی بستگی دارد؟

عایق رطوبتی همانگونه که از نامش پیداست، عایقی است که مانع نفوذ رطوبت می شود. عایق رطوبتی انواع مختلفی دارد که عایق رطوبتی کاشی یکی از مهم ترین عایق ها می باشد. عایقی است که در ساختار زیرین کاشی های حمام، سرویس های بهداشتی، دیواره ها و کف استخرها و جکوزی ها به کار می رود و از نفوذ آب و رطوبت به خارج از مکان جلوگیری می نماید.

عایق رطوبتی کاشی | کیفیت بالای آن به چه عواملی بستگی دارد؟

ارائه کننده عایق رطوبتی کاشی در کشور

ارائه کننده عایق رطوبتی کاشی در کشور

ارائه کننده عایق رطوبتی در کشور اغلب شرکتهای سازنده عرضه کنندگان الیاف شیشه، ایزوگام و قیر می باشند. یک نماینده فروش عایق رطوبتی کاشی در ایران پس از تهران در تبریز قرار دارد که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا موفق به تولید نوعی عایق رطوبتی شده است و از استحکام و نفوذ پذیری بیشتری نسبت به سایر عایق های رطوبتی موجود در بازار برخوردار می باشد که سطح بیرونی کاشی هنگام استفاده در کف و دیوار های حمام ها، استخر ها و غیره را به دور از هیچ گونه خرابی حفظ می کند.

خرید عایق رطوبتی کاشی به قیمت ارزان

خرید عایق رطوبتی کاشی به قیمت ارزانقیمت عایق رطوبتی کاشی را عواملی همچون کیفیت سازه و نیاز مشتری تعیین می نماید. این مبلغ را در هر متر مربع با توجه به پرایمر، ماده آب بند و قیر مورد استفاده در ساخت آن ها تعیین می کنند. موارد مذکور از جمله پرایمر، ماده آب بند که در سطوح سیمانی یا گچی به کار می رود و قیر به کار رفته نرخ خاص خود را دارد و هزینه آن از حداقل تا حداکثر بسته به موارد مصرف آن و نیاز مشتری تفاوت می کند.

بعضی از مشتری ها تمایل به خرید عایق رطوبتی ارزان دارند. این مشتری ها به چند روش می توانند این محصولات را به قیمت مناسب خریداری نمایند. یکی از روش ها این است که مستقیم از کارخانه خریداری کنند. دیگر این که کاشی های دست دوم را خرید کنند. و یا این که کاشی ها را به صورت عمده خریداری نمایند تا بتوانند در پرداخت هزینه صرفه جویی کنند.

نماینده فروش عایق رطوبتی کاشی در تهران

نماینده فروش عایق رطوبتی کاشی در تهرانشرکت های بنام و نماینده عایق رطوبتی کاشی درتهران در فعالیت هایی همچون نصب ایزوگام، آسفالت، قیر گونی، کاتر زنی، محوطه سازی و تراشه آسفالت نه تنها در تهران بلکه در سطح کل استان از جمله کرج و سایر مناطق اطراف تهرام مشارکت دارد.

در تجارت این نوع عایق رطوبتی شرکت های زیادی فعالیت دارند و به ساخت این عایق ها مشغول می باشند. در میان تمام شهر های ایران، استان مرکزی رتبه اول را در تولید و ساخت عایق های رطوبتی در کل کشور دارا می باشد. تجارت عایق رطوبتی کاشی در کشور رقابت کننده های زیادی دارد و هر کدام از آن ها در پی تولید بهتر عایق های خود و موقیت هر چه بیشتر شرکت و محصولات آن می باشند.

کیفیت بالای عایق رطوبتی کاشی به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت بالای عایق رطوبتی کاشی به چه عواملی بستگی دارد؟ممکن است این سوال در ذهن مشتری ها پیش آید که کیفیت بالای عایق رطوبتی کاشی به چه عواملی بستگی دارد؟ در پاسخ به این سوال باید ذکر کنیم که کیفیت عایق رطوبتی کاشی به عواملی از قبیل مواد و مصالح ساختمانی به کار رفته در آن بستگی دارد. هر چه قدر که کیفیت این مواد مرغوب تر باشد، کیفیت عایق رطوبتی کاشی نیز بیشتر می شود و در نتیجه احتما این که نم و رطوبت وارد آن شود و آب از آن نفوذ کند نیز کمتر خواهد بود.

عامل دیگر تحمل برودت و اندازه ضخامت آن است که نقش بسزایی در کیفیت عایق دارد. عوامل دیگری از جمله استحکام و پایداری سازه، تحمل سازه در مقابل شرایط جغرافیایی مانند برودت هوا و طرز تهیه عایق رطوبتی کاشی و روش استفاده شده در ساخت و تولید آن نیز در کیفیت عایق ها اثر گذار می باشند. به همین دلیل تولید کنندگان باید به تمام این عوامل اثر گذار در هنگام تولید عایق رطوبتی توجه داشته باشند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.