عایق رطوبتی مخازن | شرکت واردات و صادرات انواع عایق رطوبتی در شمال

اصولا براي اين كه مخازن باز در فضاي باز قرار دارند به دليل قرار گفتن در زير افتاب و برف و باروز نياز به يك عايق دارند كه عمر بالاتري را داشته باشند به همين دليل
عایق-رطوبتی-مخازن

فهرست عناوین عایق رطوبتی مخازن | شرکت واردات و صادرات انواع عایق رطوبتی در شمال

عایق رطوبتی مخازن اصولا برای اين كه در فضای بازتر قرار دارند به دليل قرار گفتن در زير آفتاب و برف و بارون نياز به يك عايق دارند كه عمر بالاتر را داشته باشند به همين دليل يك از عايق ها، عایق رطوبتی است كه سبب جلوگير از زنگ زدگ مخازن می شود. و همچنين سبب می شود كه عمر مفيد مخازن بيش تر گردد.

 به طور كلی هم می توان گفت اكثر شركت واردات و صادرات انواع عایق رطوبتی دلیناکو در شمال كشور قرار گرفته است و از طريق دريا با كشور ها همسايه همکاری می كنند.

عایق-رطوبتی مخازن-با-نازل-ترین-قیمت

عرضه عایق رطوبتی مخازن با نازل ترین قیمت

براي اين كه بتوانيد خرید عایق رطوبتی را با يك قيمت مناسب انجام بدهيد، بهتر است به شركت های بزرگی كه در اين زمينه فعاليت می كنند مراجعه نمایید. شركت ها عموما عرضه عايق رطوبتی مخازن با نازل ترين قيمت در اختيار مصرف كننده قرار می دهند تا آن ها بتوانند از مخازن توليد شده بيش ترين استفاده را ببرنند.

از فروشگاه های مختلف سطح شهر هم می توان عایق رطوبتی مخازن را با نرخ پایین تهیه کرد و از آن کار گرفت.

عرضه عایق رطوبتی مخازن ارزان قیمت از سوی برخی وبسایت های اینترنتی هم انجام می شود. در فروشگاه های آنلاین مسیر برای یک خرید خوب و با کیفیت و در همین حال با نرخ ارزان، از جانب فروشندگان مجازی، فراهم شده است.

از فروشگاه های آنلاین امکان آن وجود دارد که بتوان با ارزان ترین قیمت عایق رطوبتی مخازن با برندهای مطرح را خریداری کرد. بیشتر شرکت های تولید کننده عایق های رطوبتی نیز دارای وبسایت هایی می باشند که از آن طریق، اقدام به عرضه محصولات خود با قیمت مناسب و بعضا به نرخ تولید شده، می نمایند.

فروش ویژه عایق رطوبتی مخازن در شمال

فروش ویژه عایق رطوبتی در شمال، از جانب نمایندگی شرکت های تولید کننده صورت می گیرد.

در این بخش از کشور، به دلیل رطوبت بالا و بارندگی های زیاد، مخازن باید کاملا عایق بندی شوند تا در مدت زمان کوتاهی، دچار زنگ خوردگی و همچنین از بین رفتن نگردند. به همین دلیل است که فروش عایق های رطوبتی در استان های شمالی بیشتر می باشد و فروش ویژه از سوی شعبه های مختلف کارخانه ها، انجام می شود.

در هنگام اعلام تخفیف بیشتر، می توان به این شعب سر زد و خرید ارزان قیمتی انجام داد. عایق رطوبتی مخازن، انواع گوناگونی دارد و در عین حال، دارای کیفیت های متفاوتی نیز می باشد.

کارخانه-عایق-رطوبتی-مخازن

صادرات عایق رطوبتی به قیمت کارخانه

اغلب کارخانه های تولید کننده عایق رطوبتی، برای شرکت هایی که در کار صادرات این نوع از محصول می باشند، به قیمت کارخانه عایق را در اختیار آنان قرار می دهند.

این گونه بازرگان سود بیشتری می برد. صادر کنندگان عایق رطوبتی مخازن، محصولات را به کشورهای گوناگون همسایه ارسال می کنند و بعضی از آن ها حتی در شهرهای بزرگ کشورهای مقصد، شعبه های فروشی را ایجاد کرده اند.

از طرفی، بعضی از شرکت های تولید کننده هم خود در کار صادرات عایق ایزوپل می باشند. آنان با قیمت تولید، محصول شان را به آنسوی مرزها ارسال می نمایند.

سفارش عایق مخازن به صورت عمده

برای آن شمار از کسانی که می خواهند سفارش عایق رطوبتی را به صورت عمده، ارائه دهند؛ راه های مختلفی وجود دارد که این طور آنان را معرفی می نماییم:

کارخانه ها: شرکت های بزرگ، هر کدام شان فروشندگانی دارند که در دفاتر فروش حضور دارند. سفارش دهنده می تواند محصول را از این طریق تهیه کند.

نمایندگی ها: در بیشتر شهرهای کشورمان، شعبه های خرید و فروش کارخانه ها فعال هستند و خریدار قادر است که سفارش عمده خود را به آنان ارائه دهد.

چرا ضد آب بودن مخزن آب آشامیدنی مهم است؟

ذخیره سازی آب آشامیدنی یک مسئله ضروری برای سلامت انسان است. آب نیاز اولیه موجودات زنده است. حفظ خلوص آب ذخیره شده و تمیز نگه داشتن آن بسیار مهم است. اگر عایق رطوبتی مخزن آب آشامیدنی انجام نشود، نشت آب به دلیل فشار آب زیرزمینی شروع می شود. در صورت ایجاد ترک، آب زیرزمینی و املاح محلول نفوذ کرده و باعث آسیب ساختاری می شود.

علاوه بر این، مشکل دیگر رشد قارچ است که با نشت آب در معرض دید قرار می گیرد. آب باید از رشد قارچ برای سلامت انسان محافظت شود. به همین دلیل مخازن آب آشامیدنی باید از فشار منفی و مثبت آب محافظت شوند، یعنی زیرزمینی و در داخل مخزن، حفاظت لازم است.

هنگام طراحی عایق رطوبتی مخازن آب آشامیدنی، مقدارpH، محتوای مواد معدنی، دمای آب و تصفیه آب، مواد شیمیایی باید در نظر گرفته شوند. مواد عایق رطوبتی مورد استفاده در مخازن آب آشامیدنی نه تنها ضد آب هستند بلکه برای سلامت انسان نیز بی خطر هستند. به همین دلیل، به خصوص برای مخزن آب آشامیدنی مواد مناسب باید انتخاب شود.

صادرات-عایق-رطوبتی

چگونه می توان از مواد ضد آب روی مخازن آب آشامیدنی استفاده کرد؟

عایق رطوبتی مخزن آب شرب در مراحل زیر انجام می شود:

  1. یک پرایمر اپوکسی مبتنی بر آب مقاوم در برابر رطوبت با قلم مو یا غلتک به صورت تک لایه روی تمام سطوح مخازن اعمال می شود. EPOX PR 300 بدون حلال و بسیار مقاوم در برابر مواد شیمیایی که قابلیت اجرا در کاربردهای افقی و عمودی را دارد، یکی از مناسب ترین گزینه ها برای سطوح داخلی خواهد بود.
  2. بر اساس پلی اورتان، پخت رطوبت، مواد درزگیر با مقاومت مکانیکی بالا برای جداسازی جزئیاتی مانند لوله ها در مخزن استفاده می شود.
  3. تمام گوشه های مخزن با نوار عایق اتصال الاستیک اریب شده است. در این مرحله، PH 127 Baumerk، که دارای مقاومت در برابر آب و حرارت بالا است، یک گزینه آسان برای اعمال است زیرا از خاصیت ارتجاعی آن در اختلافات حرارتی محافظت می کند.
  4. اولین کاربرد پوشش با مواد پوششی مبتنی بر پلی اورتان و بدون حلال مناسب برای مخازن آب آشامیدنی، آشامیدنی ساخته شده است.
  5. توری عایق مقاوم در برابر قلیایی بر روی تمام سطوح قبل از خشک شدن اولین لایه مواد پوشش داده می شود.

دلیناکو اولین تولیدکننده و صادرکننده انواع عایق های رطوبتی نانو و بهترین عایق کف کولر در ایران است. برای کسب اطلاعات بیشتر وارد سایت ایران نانو شوید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.