عایق رطوبتی فونداسیون-عمده فروشان انواع عایق های رطوبتی و حرارتی در تهران

عایق رطوبتی فونداسیون :از دیر باز و زمان های گذشته انسان ها به فکر محافظت ساختمان های خود در برابر نم و رطوبت بوده اند. این محافظت در فصل باران و برف پر رنگ می شد و با پیشرفت تکنولوژی و افزایش امکانات مربوطه نیاز به محافظت بیشتر احساس می شد وامکانات مرتبط بدین منظور نیز پیشرفته تر شد. رطوبت و نم یکی از مشکلاتی است که در دنیای امروز برای ساخت و ساز وساختمان ها وجود دارد و تنها راه حل ان استفاده از عایق رطوبتی می باشد. جاهای بسیاری در خانه اعم از پشت بام،حمام، دستشویی، استخر و هر کجا که در معرض اب و رطوبت باشد، امکان نشت رطوبت دارد. نشت رطوبت به این مکان ها در مرور زمان موجب از بین رفتن سازه و زیابیی ان می شود.

فهرست عناوین عایق رطوبتی فونداسیون-عمده فروشان انواع عایق های رطوبتی و حرارتی در تهران

عایق رطوبتی فونداسیون: از دیر باز و زمان های گذشته انسان ها به فکر محافظت ساختمان های خود در برابر نم و رطوبت بوده اند. این محافظت در فصل باران و برف پر رنگ می شد و با پیشرفت تکنولوژی و افزایش امکانات مربوطه نیاز به محافظت بیشتر احساس می شد وامکانات مرتبط بدین منظور نیز پیشرفته تر شد. رطوبت و نم یکی از مشکلاتی است که در دنیای امروز برای ساخت و ساز وساختمان ها وجود دارد و تنها راه حل ان استفاده از عایق رطوبتی می باشد. جاهای بسیاری در خانه اعم از پشت بام،حمام، دستشویی، استخر و هر کجا که در معرض آب و رطوبت باشد، امکان نشت رطوبت دارد. نشت رطوبت به این مکان ها در مرور زمان موجب از بین رفتن سازه و زیبایی آن می شود.عایق رطوبتی فونداسیون-عمده فروشان انواع عایق های رطوبتی و حرارتی در تهران

خرید عمده عایق رطوبتی فونداسیون

خرید عمده عایق رطوبتی فونداسیونخرید عایق رطوبتی: عایق رطوبتی لایه ایست از پیش ساخته شده، که از نفوذ رطوبت از طریق پشت بام و یا دیوار ها به داخل ساختمان جلوگیری می کند. این نوع عایق رطوبتی به صورت رول بر روی کف محل مورد نظر پهن می شود. عایق های رطوبتی در مناطق باران خیز طرفداران زیادی دارد. امروزه از عایق رطوبتی در همه جای ساختمان استفاده می شود. از پی ساختمان و فونداسیون گرفته تا دیوار ها و پشت بام ها از کاربرد های اصلی عایق رطوبتی می باشد.قدرت انعطاب پذیری بالا، مقاومت مکانیکی و خاصیت ارتجاعی این نوع عایق رطوبتی از امتیاز اصلی این نوع عایق می باشد.
بیشتر بخوانید: آب بندی استخر کاشی کاری شده

فروشندگان عمده عایق رطوبتی در تهران

فروشندگان عمده عایق رطوبتی در تهرانفروش عایق رطوبتی در تهران: یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد تماس با زمین نمناک و مشکل نم و رطوبت می باشد که در بعضی مواقع ضرر های جبران ناپذیری از جمله پوسیدن چوب ها، زنگ زدن آهن الات، تکثیر حشرات موزی و تورم لایه بیرونی گچ را به ساختمان وارد می کند و تنها راه مقابله با ان عایق کاری رطوبتی می باشد. البته عایق کاری که مستلزم دقت کافی و مصالح مرغوب باشد.

به همین منظور و داشتن اهمیت بسیار زیاد این موضوع امروزه در کشور و به ویژه در شهر های بزرگ مثل تهران فروش عایق های رطوبتی از بازار خوبی بهره مند است و بسته به نوع عایق قیمت ان افزایش و کاهش می یابد.

بازار فروش انواع عایق های حرارتی و رطوبتی

بازار فروش انواع عایق های حرارتی و رطوبتیفروش انواع عایق رطوبتی و حرارتی:روش های مختفی برای عایق کردن ساختمان وجود دارد که متداول ترین انها در ایران استفاده از قیر و گونی است. اما با پیشرفت تکنولوژی عایق های یپش ساخته با نام تجاری ایزوگام مورد استفاده قرار کرفته است. به تازگی مهندسان در تحقیقات خود به این تنیجه رسیده اند که می توان با رزین های اکریلاتی و استایرنی که محلول در اب هستند، عایق رطوبتی جدیدی را تولید کنند. مواد مورد نیاز در این عایق قیر و گونی است.

اجزای عایق کاری در موارد زیر لازم است:

  • بام های تخت، شیب دار و گنبدها
  • ایوان ها
  • کف ها
  • شالوده ها
  • دیوار های زیر زمین و دیوار های در تماس با اب
  • کف پنجره های در تماس با محیط اطراف، در پوش و دیوار جان پناه، دود کش ها، بدنه و کف استخر ها

قیمت روز عایق رطوبتی فونداسیون

قیمت روز عایق رطوبتی فونداسیونقیمت روز عایق رطوبتی فونداسیون: عایق رطوبتی دو نوع است. قیرگونی و ایزوگام که البته جدیدا عایق رطوبتی نانو هم درست شده که از قیمت بالایی برخوردار است.قیرگونی و ایزوگام که هر دو در خانه ها ،اپارتمان ها ،فضاهای عمومی و تجاری، پی و فونداسیون ساختمان ها، بستر استخر ها و بسیاری موارد دیگر کارلرد نیز دارند. تشخیص نم و رطوبت و نصب عایق های رطوبتی دو خدمتی هستند که توسط متخصصین تاسیسات و بصورت مجزا و البته پی در پی انجام می شوند. معمولا در ادامه سفارش تشخیص و رفع نم  و رطوبت نیاز خدمت دیگری که نیازش وجود دارد ترمیم وبازسازی دیوار و کف می باشد. در مناطق مرطوب و درفضاهایی مثل زیر زمین ها و موتور خانه ها این عایق ها از ابتدا نصب می شوند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.