عایق رطوبتی سقف شیروانی

امروزه در بسیاری از ساختمان ها و ویلاها و حتی مراکز صنعتی سقف خود را از شیروانی می سازند . این سقف ها در برابر بارش باران مقاوم نیستند و باران به داخل نما نشت می کند . بهترین راهکار برای جلوگیری از نشت باران و رطوبت به داخل ساختمان هایی با سقف شیروانی استفاده از عایق رطوبتی سقف شیروانی است . این عایق ها در برابر گرما و سرما و نور خورشید و اشعه ماورا بنفش و رطوبت مقاوم است و از نشت باران یا آب از سقف شیروانی جلو گیری می کند . عایق رطوبتی سقف های شیروانی و دیگر سقف ها با محیط‌زیست سازگاری دارند و بر روی تمام سطوحی که نیاز به آب‌بندی  و تعمیر نشتی دارند  مناسب می باشد .  این عایق رطوبتی اعم از سقف های فلزی و سقف های سیمانی و سقف های موزاییکی و سقف های چوبی و  سطوح هایی که نیاز به آب بندی دارند به جز سطوح چرب و سطوح جلبک زده و خاکی است .  

فهرست عناوین عایق رطوبتی سقف شیروانی

امروزه در بسیاری از ساختمان ها و ویلاها و حتی مراکز صنعتی سقف خود را از شیروانی می سازند . این سقف ها در برابر بارش باران مقاوم نیستند و باران به داخل نما نشت می کند . بهترین راهکار برای جلوگیری از نشت باران و رطوبت به داخل ساختمان هایی با سقف شیروانی استفاده از عایق رطوبتی سقف شیروانی است . این عایق ها در برابر گرما و سرما و نور خورشید و اشعه ماورا بنفش و رطوبت مقاوم است و از نشت باران یا آب از سقف شیروانی جلوگیری می کند . عایق رطوبتی سقف های شیروانی و دیگر سقف ها با محیط‌ زیست سازگاری دارند و بر روی تمام سطوحی که نیاز به آب‌بندی  و تعمیر نشتی دارند  مناسب می باشد .  این عایق رطوبتی اعم از سقف های فلزی و سقف های سیمانی و سقف های موزاییکی و سقف های چوبی و  سطوح هایی که نیاز به آب بندی دارند به جز سطوح چرب و سطوح جلبک زده و خاکی است .

عایق رطوبتی سقف شیروانی

بیشتر بخوانید: عایق رطوبتی پشت بام | عایق نانو استخر | عایق رطوبتی دیوار داخلی | رنگ با فناوری نانو ضد میکروبی

خرید عایق رطوبتی سقف شیروانی

خرید عایق رطوبتی سقف شیروانیبه طور کلی می توان گفت انواع عایق رطوبتی متفاوت است زیرا عایق های رطوبتی مانند ایزوگام ها و قیر گونی ها در بسته بندی هایی با سایز های مختلف به فروش می رسد . منظور از سایز های مختلف این است که خرید عایق رطوبتی و یا فروش عایق رطوبتی بر اساس متراژ عایق محاسبه می شود و بسته بندی های آن نیز به صورت ده متری و پنج متری به فروش می رسد. با استفاده از عایق های رطوبتی سطوح گالوانیزه و سطوح فلزی می توان نمای ساختمان ها و سقف های  قوس دار و گنبدی شکل و سطوح چند وجهی غیرمنتظم که از نوع سنتی می باشند را به راحتی می توان عایقکاری کرد. زیرا خاصیت چسبندگی دارد و تمام درز و منافذ را به خوبی می پوشاند. برای خرید عایق رطوبتی عمده می توان به صورت اینترنتی از فروشگاه های لوازم ساختمانی اقدام به خرید و ثبت سفارش کرد.
جهت اطلاع از فواید و مزیت های استفاده از عایق رطوبتی مقالات ما را دنبال کنید.

فروش انواع عایق رطوبتی سقف

فروش انواع عایق رطوبتی سقففروش انواع عایق رطوبتی از بازار پر رونقی برخوردار است؛ چرا که عایقکاری سقف های شیروانی امروزه بسیار زیاد صورت می گیرد و با استفاده از عایق رطوبتی می توان علاوه بر عایقکاری و آب بندی زیبایی ساختمان را نیز بیشتر کرد. این عایق ها از نظر قیمت بسیار به صرفه هستند و انتخاب تمام ساختمان ساز ها می باشند؛ زیرا  با عایق های سنتی قایل قیاس نبوده و کیفیت بسیار بالاتری دارند. از نظر اقتصادی نیز مناسب می باشند و به راحتی با قلم و مشعل حرارتی قابل اجرا هستند. در برابر تابش نور خورشید یا بارش باران یا گرما و سرما و یخ زدگی و در مقابله با اشعه uv نغییر رنگ نخواهند داد.

بازار عمده فروشان عایق رطوبتی

بازار عمده فروشان عایق رطوبتیاز عمده فروشان عایق رطوبتی سقف می توان به فروشگاه های حضوری و اینترنتی محصولات ساختمانی اشاره کرد. یکی از این فروشگاه های تولید کننده ی عایق های رطوبتی به صوره عمده و جزئی شرکت تولیدی دانا فلکس است که با کیفیت بسیار عالی با بازار های خارجی رقابت می کند و محصولات آن علاوه بر تامین نیازهای داخلی کشور به صورت عمده به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. با مراجعه به وب سایت این فروشگاه ها می توان در مورد سابقه کاری و قیمت محصولات آن ها اطلاعات لازم را به دست آورد.

قیمت عمده عایق های حرارتی و رطوبتی

قیمت عمده عایق های حرارتی و رطوبتیقیمت عایق های رطوبتی به صورت متری حساب می شوند؛ این عایق های رطوبتی به صورت متری خریداری می شوند و کل سطح را با آن ها می پوشانند و سپس با مشعل های حرارتی و هر وسیله ای که حرارت دهد آن ها را ذوب می کنند که با خاصیت چسبندگی که دارند درزها را بپوشانند و به سطوح بچسبند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.