عایق رطوبتی رولی | بهترین جایگزین ایزوگام

عایق رطوبتی&;amp;nbspرولی  لایه ای از پیش ساخته است که با عرض و ضخامت مورد تولید می گردد و جهت مصاروف گوناگون توسط مشتریان به کار می رود. در گذشته و حتی امروزه از قیر و گونی به عنوان عایق رطوبتی استفاده می شده و می شود. علت این استفاده گسترده آن است که مواد اولیه این کار به وفور در همه جا یافت می شوند. برای این کار میشود از گونی درجه یم، درجه دو و درجه سه استفاده نمود. این گونی ها مشخصات خاصی دارند که باید ه آن ها توجه گردد تا بهترین نتیجه حاصل گردد . 

فهرست عناوین عایق رطوبتی رولی | بهترین جایگزین ایزوگام

عایق رطوبتی رولی  لایه ای از پیش ساخته است که با عرض و ضخامت مورد تولید می گردد و جهت مصاروف گوناگون توسط مشتریان به کار می رود.

در گذشته و حتی امروزه از قیر و گونی به عنوان عایق رطوبتی استفاده می شده و می شود. علت این استفاده گسترده آن است که مواد اولیه این کار به وفور در همه جا یافت می شوند. برای این کار میشود از گونی درجه یم، درجه دو و درجه سه استفاده نمود. این گونی ها مشخصات خاصی دارند که باید ه آن ها توجه گردد تا بهترین نتیجه حاصل گردد .

عایق رطوبتی رولی | بهترین جایگزین ایزوگام

عایق رطوبتی رولی جایگزین ایزوگام

عایق رطوبتی رولی جایگزین ایزوگامامروزه عایق های وجود دارند که جایگرین ایزوگاه می شوند. عایق رطوبتی نانو با محیط زیست سازگار می باشد و در عین مقاومت در مقابل رطوبت و آب و … قادر است از رشد کپک و قارچ نیز جلوگیری نماید که همه این مزیت ها موجب مشهور و پرطرفدار شدن این عایق ها شده و است. به همین علت بازار فروش این عایق ها خیلی خوب است .

این عایق ها یک ویژگی منحصر به فرد دارند و آن اینست که به صورت همزمان عایق رطوبتی و حرارتی می باشند . همچنین بدون مواد آلاینده و دوستار محیط زیست نیز هستند.

اجرای عایق رطوبتی رولی

اجرای عایق رطوبتی رولیعایق کاری با نانو امروزه جایگزین ایزوگام شده است. عایق رطوبتی در جاهای مختلفی به کار می رود. مثلا عایق رطوبتی استخر برای استفاده در استخر ها به کار می رود.  عایق رطوبتی نانو پلیمری از مواد پلیمری ساخته شده است که تاثیر بسیار زیادی بر کاهش اثر رطوبت روی ساختمان ها دارند و به همین علت به صورت گسترده به کار می روند.

اجرای ساده این عایق ها که در ادامه بیشتر توضیح داده خواهد شد از ویژگی های مهم آن هاست.

معرفی عایق رطوبتی رولی

معرفی عایق رطوبتی رولیعایق رطوبتی نانو در مقابل اشعه uv خورشید بسار مقاوم بوده و همچنین در برابر شریط جوی مختلف مقاومت می نماید . رنگ پایه آب دارد و تک جزیی می باشد و نیازی به حلال ندارد . همچنین در صورت تمایل به استفاده از این عایق رطوبتی ، به تخریب لایه های سطحی موجود نیازی نخواهد بود . اجرای این عایق های رطوبتی بسیار آسان بوده و با قلم مو ، رول و … انجام می پذیرد که اجرای آسان آن ها یکی از ویژگی ها و مزیت های مهم آن به حساب می آید .

لیست قیمت عایق رطوبتی رولی

لیست قیمت عایق رطوبتی رولی قیمت عایق رطوبتی نانو پلیمری بستگی به میزان استفاده شما از آن دارد. این عایق ها بسیار با دوام بوده و میزان ماندگاری آن ها حداقل بیست سال می باشد که عدد زیادی است .

این عایق های رطبوتی قابل اجرا روی آسفالت ، سطوح بتنی و فلزی و سایر سطوح می باشند و کاربرد زیادی دارند . این عایق ها انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند و از نفوذ گرما و سرما به داخل ساختمان جلوگیری می نمایند. مقاومت دمایی این عایق ها در برابر هوای سرد و یا گرم بسیار بالاست و قیمت این عایق ها بسیار مناسب می باشد و به همین علت قابل رقابت با سایز عایق ها مانند قیر و گونی و ایزوگام می باشد. این قیمت مناسب در مقایسه با مزیت های خیلی زیاد افراد زیادی را ترغیب به خرید و اجرای این عایق ها می نماید.

مزایا عایق رطوبتی رولی

مزایا عایق رطوبتی رولیعایق رطوبتی مایع به صورت مایع در دو رنگ سفید و مشکی قابل استفاده است که مشتری با توجه به نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب می نماید. این عایق ها بیشتر جهت استخر به کار می روند . پس از استفاده این عایق به لایه ای بسیار نازک و مقاوم تبدیل خواهد شد .

عایق رطوبتی مایع دارای انواع مختلف با ساختاری های مختلف می باشد که با تکنولوژی های بسیار پیشرفته از نفوذ برف و باران به داخل ساختمان جلوگیری می نماید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.