صادرات عایق رطوبتی با کیفیت درجه یک و استاندارد به کشور های دیگر

صادرات عایق رطوبتی به کشورهای مختلفی انجام می شود. کارخانه هایی که در ایران در کار تولید انواع عایق های رطوبتی می باشند، محصولات خود را پس از آماده سازی به صورت مستقیم و یا این که از سوی شرکت های بازرگانی، به کشورهایی مانند:گرجستانارمنستانپاکستانعراقافغانستانو ...صادر می نمایند. بیشتر شرکت ها، عایق رطوبتی ایزوگام را به کشورهای نام برده شده صادر می کنند. صادرات ایزوگام با پیشرفت کردن کارخانه ها بالا گرفت و این نوع از عایق رطوبتی اکنون خریداران زیادی در میان کشورهای همسایه دارد. این نوع از عایق، کارکرد بهتری نسبت به عایق های قدیمی مانند قیر و گونی دارد. 

فهرست عناوین صادرات عایق رطوبتی با کیفیت درجه یک و استاندارد به کشور های دیگر

صادرات عایق رطوبتی به کشورهای مختلفی انجام می شود. کارخانه هایی که در ایران در کار تولید انواع عایق های رطوبتی می باشند، محصولات خود را پس از آماده سازی به صورت مستقیم و یا این که از سوی شرکت های بازرگانی، به کشورهایی مانند:

  • گرجستان
  • ارمنستان
  • پاکستان
  • عراق
  • افغانستان
  • و …

صادر می نمایند. بیشتر شرکت ها، عایق رطوبتی ایزوگام را به کشورهای نام برده شده صادر می کنند. صادرات ایزوگام با پیشرفت کردن کارخانه ها بالا گرفت و این نوع از عایق رطوبتی اکنون خریداران زیادی در میان کشورهای همسایه دارد. این نوع از عایق، کارکرد بهتری نسبت به عایق های قدیمی مانند قیر و گونی دارد.

صادرات عایق رطوبتی با کیفیت درجه یک و استاندارد به کشور های دیگر

ارتباط با مشاورین ما در زمینه صادرات و واردات عایق حرارتی

ارتباط با مشاورین ما در زمینه صادرات و واردات عایق حرارتی اگر می خواهید بهترین عایق رطوبتی پشت بام و یا عایق رطوبتی شفاف را با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید، به وب سایت های مختلفی سر بزنید که در کار خرید و فروش انواع عایق رطوبتی می باشند. عایق های رطوتبی انواع گوناگون دارند که می توان آن ها را در کل این گونه نام برد:

  • قیر و گونی
  • ایزوگام
  • عایق رطوبتی نانو

هر کدام از این ها تاریخچه و مزایای خود را دارا می باشند. در این میان، از ایزوگام بیشتر استفاده می شود و کارخانه های متعددی در ایران وجود دارند که این کار را انجام می دهند. برای ارتباط با مشاورین کارخانه ها و شرکت هایی که در کار فروش و صادرات این نوع از کالا می باشند، می توان به وب سایت ها، نمایندگی ها و یا خود کارخانه ها مراجعه کرد و بهترین نوع عایق رطوبتی را صادر و وارد نمود. برای خرید و فروش انواع علیق رطوبتی هم می توانید با این مشاوران در تماس شوید.

تولید و صادرات عایق حرارتی با کیفیت و قیمت مناسب

تولید و صادرات عایق حرارتی با کیفیت و قیمت مناسبتولید کنندگان عایق رطوبتی را که لایه پیش ساخته ای می باشد پس از آماده سازی آن را برای فروش و صادرات به خارج کشور می فرستند. این لایه ها که به صورت رول یا شیت در طول، پهنا و ضخامت با پوشش های فلزی و ساده تولید می گردد، بیشتر به ایزوگام نام آشنا هستند. کارخانه ها آن ها را با دو نوع قیر به بازار عرضه می کنند که این ها بر کیفیت و قیمت آن تأثیرگذار می باشد:

  1. امولسیون پرایمر: ماده ای می باشد که برای بالا بردن کیفیت عایق رطوبتی ایزوگام بسیار کارا می باشد.
  2. قیر: امولسیون قیر، نوعی محلول در آب می باشد. کار اصلی آن جلوگیری از ته نشین شدن قیر در آب می باشد.

شرایط صادرات عایق رطوبتی به کشور های دیگر

شرایط صادرات عایق رطوبتی به کشور های دیگربرای صادرات عایق های رطوبتی به کشورهای دیگر، در گام نخست مهم این است که شرکت و یا کارخانه برای این کار مجوزهای دولتی را دارا باشد. پس از این در تعامل با بازرگانان و همچنین دولت کشورهای هدف مجوزهای لازم را هم در آن جا داشته و سپس به صادرات مبادرت ورزد. برای این که کار صادرات عایق رطوبتی به مشکلی بر نخورد، نیاز است چند مسئله را در نظر گرفت:

  • کالا استانداردهای جهانی را داشته باشد.
  • کالا با کیفیت ها و شرایط آب و هوایی کشور هدف تولید شده باشد.
  • کالا با قیمت مناسب عرضه گردد.
  • کالا دارای برند باشدد.
  • کالا نشان استانداردهای جهانی را دارا باشد.

معایب و مزایای صادرات عایق رطوبتی

معایب و مزایای صادرات عایق رطوبتی در کشورمان کارخانه متعددی وجود دارند که در کار تولید عایق رطوبتی با کیفیت می باشند. این کارخانه عایق پشت بام و دیگر سطوح ساختمان را تولید و به بازار عرضه می دارند. در همین حال آن ها برای این که سود بیشتری عایدشان شود و از طرفی نامی در میان کشورهای مختلف پیدا کنند، کالای خود را صادر می نمایند. این در شرایط کنونی که کشور نیاز به ارز آوری دارد، بسیار مفید است.

از سوی دیگر، واردات در چنین شرایطی چندان به نفع نیست. کالاهای وارداتی به دلیل نوسانات ارزی گران تر از تولیدات داخلی می باشند. این کالاها همچنین باعث می شوند تا عرصه را برای کارخانه داخلی تنگ تر کنند. در شرایط کنونی، برای کشور بیشتر صادرات عایق رطوبتی سودآور است تا واردات آن.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.