صادرات انواع عایقهای رطوبتی استخر ضد آب

صادرات انواع عایقهای رطوبتی استخر به کشور های مختلفی انجام می شود. عراق، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و ... از جمله این کشور ها هستند. هر ساله ایران درآمد قابل

فهرست عناوین صادرات انواع عایقهای رطوبتی استخر ضد آب

صادرات انواع عایقهای رطوبتی استخر به کشور های مختلفی انجام می شود. عراق، گرجستان، ارمنستان، افغانستان و … از جمله این کشور ها هستند. هر ساله ایران درآمد قابل توجهی از صادرات عایق رطوبتی را به خود اختصاص می دهد. عایق های رطوبتی استخر لایه هایی هستند که اجازه نمی دهند آب از درون استخر به بیرون نفوذ کند و باعث نم کشیدگی اطراف استخر شود و علاوه بر استخر می تواند حوض های سنتی درون خانه های قدیمی یا سفره خانه های سنتی را نیز عایق کند.
صادرات انواع عایقهای رطوبتی استخر ضد آب

ارائه دهنده عایق رطوبتی استخر با قیمت های رقابتی

ارائه دهنده عایق رطوبتی استخر با قیمت های رقابتیاگر به دنبال پیدا کردن بهترین عایق های استخر برای استخر منزل خود هستید بهتر است به مراکز مختلفی سر بزنید و قیمت ها را با هم مقایسه کنید. در اینجا به مقایسه ی دو نوع عایق استخر می پردازیم:

  • ایزوگام
  • عایق نانو

امروزه در بیشتر پشت بام ها از ایزوگام استفاده شده است. یکی از شهرهای اصلی تولید ایزوگام در ایران شهرستان دلیجان در استان مرکزی است. هرچند این عایق ها روی پشت بام کارایی زیادی داشته اند و تا به امروز بسیار استفاده شده اند اما به نظر می رسد برای عایق کردن استخر کارایی زیادی ندارند. ایزوگام معمولا برای محل هایی مناسب است که آب جاری با فشار کم روی آن جریان دارد و باید در نظر داشت که در ساخت ایزوگام از پلیمرهای پایه ی قیر استفاده شده که برای شناور شدن در آب مناسب نیستند و اگر از آن برای استخر استفاده شود بعد از مدتی از جای خود کنده شده و نم پس می دهد.

در مقابل آب بندی استخر با عایق های نانو بسیار کار اقتصادی، به صرفه و آسانی می باشد زیرا این نوع عایق ها هم روی پشت بام می توانند کاربرد داشته باشند و هم در استخر کاربرد دارند. در واقع این نوع عایق هم برای غوطه ور شدن در آب مناسب است و هم جایی که آب جاری باشد. در نتیجه برای عایق بندی استخر بهتر است از عایق های نانو استفاده شود.

صادرات انواع عایق رطوبتی در بازار ایران

صادرات انواع عایق رطوبتی در بازار ایرانقیمت عایق رطوبتی در ایران نسبت به کشورهای همسایه کمتر و به صرفه تر است و همین صادرات را افزایش می دهد. بیشتر درآمد صادرات از عایق های رطوبتی از صادرات ایزوگام حاصل می شود و به طور کلی هر چند ایزوگام برای استفاده در استخر زیاد توصیه نمی شود ولی بهترین گزینه برای پشت بام است و کشورهای همسایه بیشتر طرفدار ایزوگام هستند. در شرایط کنونی که ارزش پول ملی ایران افت کرده است صادرات عایق ها هم برای تولید کننده های داخلی و هم برای مصرف کنندگان خارجی به صرفه است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.