شرکت پخش پوشش نانو عمده

شرکت پخش پوشش نانو عمده با شناختی که از بازار و نیاز مشتریان در مناطق مختلف داشته و با شناسایی متنوع ترین برندها و ارقام در کار عرضه تخصصی این محصول به بهترین ن

فهرست عناوین شرکت پخش پوشش نانو عمده

شرکت پخش پوشش نانو عمده با شناختی که از بازار و نیاز مشتریان در مناطق مختلف داشته و با شناسایی متنوع ترین برندها و ارقام در کار عرضه تخصصی این محصول به بهترین نحو ممکن می باشد. پوشش نانو از جدید ترین لایه ها با رنگ های متنوع است که با تکنولوژی روز تولید شده و مزایا و کاربردهای فراوانی دارد.

شرکت پخش پوشش نانو عمده

انواع پوشش های نانو تولید شده

انواع پوشش های نانو تولید شده انواع پوشش های نانو تولید شده شامل موارد زیر می باشد:

  • پوشش دانه ای: از نانو ذراتی تولید می شود که سایز کمتر از ۵۰ نانومتر دارد و ذرات آن شامل آلومینا، اکسید روی، اکسید مس و دی اکسید تیتانیم است، مثلا از آلومینا با اندازه ۳۶ نانومتر رنگ های متنوعی دارد و پوششی ایجاد می کند که در برابر خراشیدگی و اشعه خورشید مقاوم بوده و در سطوح نیمه رسانا کاربرد دارد. از ذرات تیتانا و آلومینا در ادوات نظامی و دریایی بکار می رود چون خاصیت ضد خوردگی دارد، همچنین اکسید روی، اکسید مس، اکسید تیتانیوم شفاف بوده و در برابر پرتوهای ماوراء بنفش، سایش و ترک خوردگی مقاومت دارد.
  • پوشش شبکه ای و چند لایه: دارای هزاران لایه است که هر لایه ای ضخامت های یک تا ۵ نانومتری با ساختار کریستالی مختص است که ترکیبات آن شامل آلومینیوم، وانادیم، تیتانیم و نیکل می باشد که دارای چگالی بالا و بسیار متراکم بوده و خواص فیزیکی و شیمیایی را بهبود بخشیده و دوام قطعات را به همراه دارد.
  • پوشش های لایه نازک: دارای لایه های متناوب، نازک بوده و فازهای مختلفی ایجاد می کند که دارای سختی، مدول الاستیکی و خواص سایشی بالایی است.
  • پوشش نانو کامپوزیتی: به دلیل اینکه خواص فیزیکی و شیمیایی بر سطوح ایجاد می کند از کاربرد بالایی برخوردار می باشد، همچنین دارای دو فاز تقویت کننده یا نانوکریستالی و فاز زمینه یا آمورف است.

عمده فروشی پوشش نانو در کشور

عمده فروشی پوشش نانو در کشور عمده فروشی پوشش نانو ارزان در کشور با اهدافی که دنبال نموده و با ساختار مدیریتی خود توانسته بهترین ارقام و متنوع ترین آنها را در سطح وسیعی از کشور توزیع نموده و نیاز همگان را رفع کند. در این مجموعه برندهای انو جهان، بوژان، آسان نما و کالیمورا در دسترس مشتریان قرار می گیرد. همچنین عایق و پوشش نانو رطوبتی، قیری و پلیمری، عایق نانو صوتی و ایزوگام، پوشش نانو خودرو و نانو سرامیکی، عایق استخر خاکی و عایق صوتی دیوار، نانو رنگ خودرو و ترافیکی و … از این قبیل محصولات است که به نیاز تمامی مشتریان سازگار می باشد و همگی از نوع نانو هستند. از جمله مزایای خط و خش شامل موارد زیر است:

  • جلوگیری کننده از ایجاد خط و خش
  • جلوگیری از آفتاب سوختگی
  • براق شدن سطوح
  • مقاوم شدن در برابر خوردگی و زنگ زدگی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.