شرکت عرضه عایق نمای نانو کالیمورا

به طور کلی از عایق نمای نانو جهت امور عایق کاری و آب بندی و همچنین مقاوم سازی انواع و اقسام نماهای ساختمانی مثل نمای آجری،سنگی،کاهگلی،گچی، چوبی و ... استفاده

فهرست عناوین شرکت عرضه عایق نمای نانو کالیمورا

به طور کلی از عایق نمای نانو جهت امور عایق کاری و آب بندی و همچنین مقاوم سازی انواع و اقسام نماهای ساختمانی مثل نمای آجری،سنگی،کاهگلی،گچی، چوبی و … استفاده می گردد. این محصول از حیطه ساختار فیزیکی به شکل مایع در بازار وجود دارد و به وسیله قلم مو، پمپ و پیستوله به طور دقیق و بدون وجود شره بر روی انواع سطوح قرار می گیرد.

شرکت عرضه عایق نمای نانو کالیمورا

آشنایی با کاربرد عایق نانو

آشنایی با کاربرد عایق نانو
عایق نانو نمای ساختمان برای عایق کاری انواع سطوح  مثل نماهای کاهگل،سنگی ،چوبی،آجری و…، بدون هیچ گونه تخریب، و با به وجود آوردن یک لایه نفوذی در سطح، از ساختمان در مقابل رطوبت و انواع تشعشعات مضر خورشیدی حافظت می کند. عموما عایق نانو جهت پیشگیری از نفوذ رطوبتبه داخل ساختمان ‌ها، به ویزه در فصل سرد سرما، اجرا می گردد. جنس این عایق از غالبا مواد پلیمری می باشد. هر چقدر مقدار مواد پلیمری استفاده شده در عایق نانو بالاتر باشد، مقدار مقاومت آن در مقابل رطوبت هم بالاتر خواهد بود. کمک گرفتن از فناوری نانو در این نوع عایق رطوبتی سبب شده است که این عایق به نوعی آب گریز شود و همچنین مقاومت و دوام بالایی پیدا کند.
در حالی که امروزه موضوع ایجاد آلودگی زیست محیطی در عایق کاری منزل هم با اهمیت شده است، باید همه ‌عایق‌ های نانو پایه آبی سیلیکونی داشته باشند.
قابل ذکر است که پیاده سازی پوشش نانو نما بر طیف وسیعی از مواد از جمله چوب، سنگ ‌ها، آجر، سطوح بتنی و سیمانی و … قابل انجام است.
غالبا عایق رطوبتی نانو از موادی بنام پلیمر ساخته شده است که تاثیر فوق العاده ای در کم کردن اثرات رطوبت بر ساختمان ها دارند. هر چه مواد پلیمری در عایق ها بیشتر شود، کیفیت عایق بیشتر می گردد. جهت نصب عایق نانو از شیوه اسپری کردن استفاده می گردد. نصب عایق رطوبتی نانو بهتر است که توسط افراد متخصص انجام گردد.
کاربرد لایه پوششی عایق نانو:

  • یک نوع عایق حرارتی و برودتی جهت نما
  • ایجاد مقاومت در مقابل رطوبت و گازهای جوی
  • به وجود آوردن مقاومت در مقابل تابش های زیان آور خورشید
  • حفاظت و پیشگیری از تغییر رنگ مصالح استفاده شده در نماهای ساختمان
  • ایجاد قابلیت آنتی باکتریال کردن سطوح

برخی از مزایای استفاده از عایق نانو:

  • داشتن طول عمر و ماندگاری بالا
  • داشتن قیمت اقتصادی و مناسب
  • دارا بودن وزن سبک
  • قابلیت غیر قابل اشتعال بودن
  • امکان اجرای سریع ‌و آسان
  • داشتن ویژگی ضد کپک و قارچ
  • دارا بودن خاصیت مقاومت در مقابل تابش اشعه U V

قیمت امروز عایق نمای نانو جدید

قیمت امروز عایق نمای نانو جدید
امروزه به سبب گسترش استفاده از عالق نانو توسط مهندسان ساختمانی، تولید کنندگان سعی می کنند میزان تولید خود را بالا ببرند در نتیجه قیمت ها را کاهش دهند. استفاده از این عایق ها، باعث جلوگیری از اتلاف انرژی سرما و گرما تا حد زیادی می شود.
در کنار این قضیه هزینه های مصرفی خانوار برای مصارف انرژی کاهش پیدا می کند. با توجه به نوسان قیمت ها، نمی توانیم قیمت ثابتی برای این محصول تعیین نماییم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.