خرید و قیمت عایق رطوبتی کف کولر | مزایا و معیاب استفاده از آن

کف کولر آبی به دلیل وجود املاح در آب بعد از مدتی شروع به پوسیدگی می کند جهت جلوگیری از این اتفاق و ترمیم کف کولر از عایق رطوبتی استفاده می شود و سطحی نازک و مقا

فهرست عناوین خرید و قیمت عایق رطوبتی کف کولر | مزایا و معیاب استفاده از آن

کف کولر آبی به دلیل وجود املاح در آب بعد از مدتی شروع به پوسیدگی می کند جهت جلوگیری از این اتفاق و ترمیم کف کولر از عایق رطوبتی استفاده می شود و سطحی نازک و مقاوم در کف کولر تشکیل می دهد عایق رطوبتی جهت کولر به دلیل محافظت از زنگ زدگی و خوردگی کف کولر استفاده می شود که در چهار رنگ آبی٬ کرم٬ نارنجی٬ قهوه ای٬ ارائه شده است. این عایق پلیمری جایگزین قیر است و علاوه بر کولر در دیگر جاهای ساختمان برای جلوگیری از بروز رطوبت استفاده می شود. خرید و قیمت عایق رطوبتی کف کولر در مغازه های تجهیزاتی بسته به برند و کیفیت مواد اولیه متفاوت است.

خرید و قیمت عایق رطوبتی کف کولر | مزایا و معیاب استفاده از آن

خرید و قیمت عایق رطوبتی کف کولر

خرید و قیمت عایق رطوبتی کف کولرخرید عایق رطوبتی کف کولر در مراکز تجهیزات بهداشتی در انواع مختلف عرضه می شود این محصول در بسته بندی های مختلف عرضه می شود که در داخل بسته ابزار اجرا شامل یک جفت دستکش و قلمو موجود است. نماینده فروش عایق رطوبتی کف کولر در اکثر استانها است که این نمایندگی ها مسئول فروش محصول شرکت تولیدی را بر عهده دارند و این عایق رطوبتی را در سراسر کشور به صورت عمده عرضه و پخش می کنند قیمت خرید عایق رطوبتی کف کولر ۹۵۰۰ تومان است که در بسته های کوچک هستند و بسته های بزرگ آن قیمت بالاتری دارند و قیمت این محصول بسته به برند٬ کیفیت مواد اولیه٬ و هزینه تولید٬ نوسانات بازار متفاوت است.

مزایا و معایب استفاده از عایق رطوبتی کف کولر

مزایا و معیاب استفاده از عایق رطوبتی کف کولرمزایای استفاده از عایق رطوبتی کف کولر از جمله موارد زیر است: بادوام و مقاوم٬ کاربرد راحت و آسان٬ مقرون به صرفه و اقتصادی٬مقاوم در برابر فشار آب٬ اجازه عبور بخار و تنفس سطح زیرین٬ مقاوم در برابر اشعه UV و شرایط آب و هوایی مختلف٬ مقاوم در برابر سایش و سرعت بالای انجام کار٬ قابل اجرا بر روی تمام سطوح٬ انعطاف زیاد با خاصیت پوشش درزها٬ چسبندگی زیاد در مقابل ضربات می باشد. و معایب آن در صورت تازه بودن در برابر باران از بین می رود و در صورت یخ زدگی قابل اجرا نیست و عایق رطوبتی مایع در سطح نا هموار هزینه بر است‌ زیرا برای پر شدن ناهمواری ها مایع بیشتری استفاده می شود.

بازار جدید ترین برند های عایق رطوبتی کف کولر در جهان

بازار جدید ترین برند های عایق رطوبتی کف کولر در جهانجدیدترین برندهای عایق رطوبتی در کف کولر در جهان عایق رطوبتی نانو که بسیار باصرفه و دارای طول عمر بالایی می باشد عایق نانو در اصل هیچ لایه ای روی سطح ایجاد نمی کند و جذب مواد پذیرنده خود و جزئی از ساختار آن می شود و وزن سبک٬ عدم آتش زایی٬ و ماندگاری بالا و دوستدار محیط زیست از ویژگی آن است و دیگر ویژگی آن استفاده آسان و خشک شدن سریع ایجاد لایه با ضخامت مختلف٬ عمر بالا و انعطاف پذیری٬ چسبندگی قوی٬ قابلیت شستشو٬ مقاومت در برابر نور خورشید٬ عمر انبار طولانی٬ مقاوم در برابر رطوبت و عوامل جوی می باشد. اولین تولید کننده عایق رطوبتی کف کولر به صورت مواد پلیمری این محصول را تولید نمود و شرکت طراحی عایق رطوبتی کف کولر این محصول را طراحی و در کارخانه تولید شد.

طرز تهیه عایق رطوبتی کف کولر

طرز تهیه عایق رطوبتی کف کولر طرز تهیه عایق رطوبتی در سطح کولر بدین صورت است که ابتدا کف کولر را شسته و تمیز کرده در صورت وجود زنگزدگی در کف کولر بهتر است با استفاده از یک فرچه سیمی نسبت به زنگ زدایی آن اقدام نمایند عایق رطوبتی کولر دو نوع مایع و پودری است در ابتدا نیمی از جزئ و نیمی از جزئ پودر را مخلوط کرده تا مخلوط همگن بدست آید و و بعد با استفاده از قلموی رنگرزی که در بسته بندی وجود دارد بر روی کف کولر اجرا می نمایند بهتر است قبل از اجرای عایق حرارتی کف کولر کمی مرطوب باشد نیم ساعت بعد از اجرای دسته اول باقی حزیئ A و B را مخلوط روی دست اول اجرا میکنن و بعد از ۲۴ ساعت قابل استفاده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.9 / 5. تعداد آرا: 138

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.