خرید عایق رطوبتی مایع | عمده فروشان انواع عایق رطوبتی در پایتخت

عایق رطوبتی مایع این طور تعریف می شود: متشکل از مواد معدنی و مواد شیمیایی و دارای پذیرش رنگ های گوناگون که با پایه آب یا حلال هستند. عایق های مایع به دو گروه تقسیم می شوند: عایق مایع بر پایه پلی یورتان: این نوع عایق رطوبتی، دارای اشکال گوناگون است و کاربردهای فراوانی دارد. این عایق مقاوم در برابر سایش و تخریب، اسیدها و نور خورشید است؛ ولی مقاومت زیادی در دمای بالا را ندارد. عایق مایع بر پایه سیمان: این عایق با آب یا مایع مخصوص مخلوط می شود به راحتی قابلیت نصب روی سطوح مختلف از جمله بتن، آجر و ... را دارد. برای خرید عایق رطوبتی مایع به مصالح فروشی ساختمان مراجعه کنید. از خواص عایق رطوبتی مایع می توان به آب گریز و ضد آب بودن، چسبندگی بالا در بتن، ملات، آجر، کاشی و سطوح فلزی، کاربرد آسان، عدم تغییر رنگ، مقاوم دربرابر اشفعه فرابنفش، پوشش یکپارچه، انعطاف پذیری بالا، تنوع رنگ، مقاوم در برابر دمای بسیار سرد و گرم، ضد خزه و جلبک، غیر قابل اشتعال، سازگاری با محیط زیستف محافظ ساختمان ها در نقاط مرطوب اشاره کرد. از این عایق ها در تراس، بالکن، باغچه های تراس، فوندانسیونف پل، دور لوله های فلزی، رنگ برای نمای ساختمان ها، تونل، پشت بام و ... استفاده می نمایند. تنها عیبی که می توان به این عایق رطوبتی گرفت، قیمت بالای آن روی سطح ناهموار است. 

فهرست عناوین خرید عایق رطوبتی مایع | عمده فروشان انواع عایق رطوبتی در پایتخت

عایق رطوبتی مایع این طور تعریف می شود: متشکل از مواد معدنی و مواد شیمیایی و دارای پذیرش رنگ های گوناگون که با پایه آب یا حلال هستند. عایق های مایع به دو گروه تقسیم می شوند:

  1. عایق مایع بر پایه پلی یورتان: این نوع عایق رطوبتی، دارای اشکال گوناگون است و کاربردهای فراوانی دارد. این عایق مقاوم در برابر سایش و تخریب، اسیدها و نور خورشید است؛ ولی مقاومت زیادی در دمای بالا را ندارد.
  2. عایق مایع بر پایه سیمان: این عایق با آب یا مایع مخصوص مخلوط می شود به راحتی قابلیت نصب روی سطوح مختلف از جمله بتن، آجر و … را دارد.

برای خرید عایق رطوبتی مایع به مصالح فروشی ساختمان مراجعه کنید. از خواص عایق رطوبتی مایع می توان به آب گریز و ضد آب بودن، چسبندگی بالا در بتن، ملات، آجر، کاشی و سطوح فلزی، کاربرد آسان، عدم تغییر رنگ، مقاوم دربرابر اشفعه فرابنفش، پوشش یکپارچه، انعطاف پذیری بالا، تنوع رنگ، مقاوم در برابر دمای بسیار سرد و گرم، ضد خزه و جلبک، غیر قابل اشتعال، سازگاری با محیط زیستف محافظ ساختمان ها در نقاط مرطوب اشاره کرد. از این عایق ها در تراس، بالکن، باغچه های تراس، فوندانسیونف پل، دور لوله های فلزی، رنگ برای نمای ساختمان ها، تونل، پشت بام و … استفاده می نمایند. تنها عیبی که می توان به این عایق رطوبتی گرفت، قیمت بالای آن روی سطح ناهموار است.

خرید عایق رطوبتی مایع | عمده فروشان انواع عایق رطوبتی در پایتخت

لیست خرید عایق رطوبتی مایع

لیست خرید عایق رطوبتی مایععایق رطوبتی مایع به قیمت های متفاوتی عرضه می شود. برای خرید عایق رطوبتی مایع باید به فروشگاه هایی رفت که مصالح ساختمانی به فروش می رسانند و از آن ها درباره خرید و کاربرد این عایق پرسید. در میان انواع عایق، یکی از پر کاربرترین عایق های رطوبتی، عایق رطوبتی مایع است. خرید این عایق از شرکت های تولیدی مقرون به صرفه می باشد. برای خرید از این شرکت ها که وب سایت هایی در اینترنت دارند، باید با آنها در تماس شد.

بازار فروش انواع عایق رطوبتی

بازار فروش انواع عایق رطوبتیفروشگاه های متعددی وجود دارند که در کار خرید و فروش انواع عایق رطوبتی هستند. از عایق های رطوبتی قدیمی که همانا کاهگل بود که بگذریم (امروزه کمتر آن هم در روستاهای دور دست قابل استفاده است) عایق های رطوبتی به چند دسته تقسیم می شوند که هر کدام بازار فروش خود را دارند. این عایق ها عبارتند از:

  • عایق رطوبتی قیر و گونی که عایق حرارتی به آن ها گفته می شود.
  • عایق رطوبتی ایزوگام که از جلمه عایق های حرارتی هستند.
  • عایق رطوبتی مایع و نانو، نسل جدید عایق های رطوبتی اند.

مرکز فروش عایق رطوبتی مایع

مرکز فروش عایق رطوبتی مایععایق رطوبتی مایع که در انواع و اقسام متفاوتی و به شکل گسترده تولید می شود، معروف به عایق های سفید می باشند. عایق های مایع در گالن ها با حجم های مختلف به فروش می رسند. عایق های رطوبتی باید از یخ زدگی و نور خورشید دور بمانند. شرکت هایی که این عایق را تولید می نمایید یا وارد می کنند، مرکز فروش عایق رطوبتی مایع می باشند. این نوع از عایق رطوبتی در بازار مصالح ساختمانی به فروش می رسد. همچنین سایت های اینترنتی که در بخش فروش مصالح ساختمانی فعالیت می نمایند هم عایق رطوبتی مایع را به فروش می رسانند.

تولید عمده انواع عایق مخصوص سقف

تولید عمده انواع عایق مخصوص سقفبرای سقف، از انواع عایق رطوبتی استفاده می شود. برای اطلاع بیشتر در خصوص عایق سقف شیروانی مقالات را دنبال کنید. ایزوگام، قیر و گونی، عایق رطوبتی مایع و نانو، عایق هایی هستند که در سقف ها به کار برده می شوند. تولید عمده انواع عایق مخصوص سقف در کشورمان انجام می شود. البته در کنار تولید، انواع عایق از خارج وارد می گردد که در سایت ها و فروشگاه ها با برندها، رنگ ها و قیمت های مختلفی به فروش می رسند. با جستجوی کلمه عایق رطوبتی در اینترنت، با شرکت های زیادی آشنا می شویم که در این بخش تولید دارند و فعالیت می کنند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.