انواع عایق های رطوبتی در ساختمان | بازرگانی فروش آن در کل کشور

برای عایق کردن ساختمان ها، نیاز به محصولاتی است که شرکت های گوناگونی آن را در سطح کشور تولید می کنند. انواع عایق های رطوبتی در ساختمان وجود دارند و بازرگان

فهرست عناوین انواع عایق های رطوبتی در ساختمان | بازرگانی فروش آن در کل کشور

انواع عایق های رطوبتی در ساختمان وجود دارند و بازرگانی فروش آن در کل کشور را نمایندگی شرکت های تولیدکننده و وارد کننده انجام می دهند. این عایق ها از انواع ایزومرها تولید می شوند که هر کدام دارای کارهای ویژه خود هستند. برای عایق کردن ساختمان ها، نیاز به محصولاتی است که شرکت های گوناگونی آن را در سطح کشور تولید می کنند.

عایق های رطوبتی در جاهای مختلف یک ساختمان مورد کاربرد قرار می گیرند. از این عایق ها می شود در پشت بام، سرویس های بهداشتی، تراس، آشپزخانه و غیره استفاده کرد.

انواع عایق های رطوبتی در ساختمان | بازرگانی فروش آن در کل کشور

انواع عایق های رطوبتی در ساختمان

انواع عایق های رطوبتی در ساختمان عایق های رطوبتی در انواع گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند. از جمله پرکاربردترین انواع این نوع محصولات می توان به این ها اشاره کرد:

  1. قیرگونی: سال های زیادی بهترین عایق بود؛ اما به مرور زمان به دلیل سنگینی و عمر کوتاه، از رده خارج شد. البته در بخری مکان ها هنوز از آن استفاده می کنند.
  2. ایزوگام: تحول بزرگی را در زمینه عایق رطوبتی ایجاد کرد. این نوع از عایق از قیرگونی سبک تر است و دارای عمر طولانی تری هم می باشد. نصب ایزوگام ها هم ساده است. در بازار بیشتر این نوع از عایق رطوبتی در ساختمان به فروش می رود.
  3. پلیمر: عایق های رطوبتی ایزوپل یا همان پلیمری، نسل تازه ای می باشد که در سطوح مختلفی کاربرد دارد.
  4. نانو: تازه ترین نوع عایق رطوبتی در بازار است. مقاوم، نصب آسان، سبک، هزینه کمتر و عمر طولانی این نوع از عایق، باعث شده تا بسیاری امروزه آن کار بگیرند. عایق های رطوبتی نانو کاربرد زیادی دارند که یکی از خصیصه های آن، داشتن رنگ های متفاوت می باشد.

صادرات عایق های رطوبتی به کشور های همسایه

صادرات عایق های رطوبتی به کشور های همسایهصادرات عایق های رطوبتی به کشورهای همسایه را اغلب، شرکت های تولید کننده انجام می دهند.

این شرکت ها با در نظر داشت شرایط اقلیمی کشورهای همسایه، عایق های رطوبتی را صادر می کنند. شرکت هایی که در این عرصه فعال هستند، انواع عایق رطوبتی را تولید می کنند و با کیفیت های متفاوتی عرضه می دارند.

صادرات عایق های رطوبتی ایزوگام و نانو به کشورهای افغانستان، عراق، قطر و غیره انجام می شود. از طرف دیگر، گروه های بازرگانی متعددی هم هستند که در صادرات این محصولات را انجام می دهند. این گروه ها بعضاً با همکاری شرکت های تولیدی، بهترین نوع عایق های رطوبتی را برای صادرات آماده و سپس ارسال می نمایند.

عرضه مستقیم عایق های رطوبتی به سراسر کشور

عرضه مستقیم عایق های رطوبتی به سراسر کشورعرضه مستقیم عایق های رطوبتی به سراسر کشور، از جانب کارخانه های تولیدی صورت می گیرد. یکی از این شرکت ها، کارخانه تولیدی ماندانا نام دارد که بهترین نوع عایق رطوبتی را بدون واسطه در دسترس مشتریان قرار می دهد.

از طرف دیگر، شرکت هایی که در کار تولید این نوع از محصول می باشند، آن را به شیوه های مختلفی بدون دخالت واسطه ها به فروش می گذارند. نمایندگی های آنان در شهرهای گوناگون و هم چنین وبسایت های رسمی ای که در اختیار دارند، شرایط یک خرید ایده آل و در همین حال ارزان قیمت را برای خریداران خود فراهم کرده اند.

خریداران می توانند به راحتی نمایندگی ها و یا وبسایتها را پیدا کنند و سفارش خود را ارائه دهند.

بازرگانی فروش عایق های رطوبتی در کل کشور

بازرگانی فروش عایق های رطوبتی در کل کشورفروش عایق های رطوبتی به دلیل گستردگی کاربرد آنان، بازار خوبی دارد.

از سویی صادرات و فروش  این محصول به کشورهای مختلف باعث شده تا بازرگانی فروش عایق های رطوبتی رونق بگیرد. از عایق ها رطوبتی در هر جای ساختمان می توان استفاده کرد. این محصول باعث می شود تا بدنه ساختمان سالم بماند و در برابر هر گونه آب و رسوخ نم، مقاومت کند.

همان طور که متذکر شدیم، عایق های رطوبتی انواع مختلفی دارند که هر کدام شان کیفیت ها و کاربردهای متفاوتی را دارا می باشند. از این عایق ها به شکل گسترده ای در یک ساختمان استفاده می شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.